Doprava a platba

Doprava a platba

Zboží je zabaleno a doručeno naší bezpečnou dopravou, což Vám dává jistotu, že během přepravy se s Vaším nábytkem nic nestane !

Zboží rozvážíme od pondělí do pátku od 8,00 - do 20,00 hodin ( vzhledem ke vzdálenosti se může doba posunout ).

Rozvoz v sobotu od 8,00 - do 18,00 hodin.

V neděli a ve svátek se zboží nerozváží !

KOLIK STOJÍ DOPRAVA

Nákup 0 - 1 999,- Kč : cena dopravy je 199,- Kč

Nákup 2000 - 4 999,- Kč : cena dopravy je 299,- Kč

Nákup 5 000 - 9 999,- Kč : cena dopravy je 399,- Kč

Nákup 10 000 - 17 999,- Kč : cena dopravy je 499,- Kč

Nákup 18 000,- Kč a více : doprava ZDARMA

Uvedené ceny jsou včetně DPH a platí pro celou ČR !

 

Dodávka zboží je možná prostřednictvím pošty pouze do 30 kg nebo prostřednictvím dopravce Nábytku Venuše zásilky nad 30 kg.

Cena za dodávku zboží prostřednictvím pošty (poštovné a balné ) je stejné jako platba za dopravu.

Zboží prostřednictvím pošty zasíláme pouze do 30 kg. Některé větší zásilky jsou rozdělené do více balíků,

pokud jeden přesahuje váhu ( více jak 30 kg) a máte objednanou dodávku prostřednictví pošty, tak vás budeme

telefonicky kontaktovat a zásilku vám dovezeme.

 

Zboží do 30 kg , poličky, regály, botníky a komody, matrace apod.zasíláme prostřednictvím české pošty.

Před převzetím doporučujeme důkladně zkontrolovat zásilku a přesvědčit se tak, že dodané zboží je nepoškozené a kompletní.

Uvedené dopravné je platné pro celou objednávku - platíte dopravu pouze jednou při nákupu více položek.

Výnos zboží

Výnos zboží si musí kupující zajistit sám, jelikož jsou některé naše zásilky rozměrově velké a těžké.

Řidič jezdí sám (a někdy jezdí řidička) a není v jeho silách objemné zásilky nosit !

Pokud potřebujete s výnosem od řidiče pomoci je možné si výnos připlatit.

Tato služba je zpoplatněna. Výnos musí být objednán předem při objednávce zboží.

Když nemáte vůbec nikoho kdo by vám s výnosem pomohl je možné si připlatit i druhého řidiče.

Cena za výnos není zahrnuta do ceny za doručení.

 

PLATBA ZA ZBOŽÍ

Můžete si vybrat z následujících možností:

Platba převodem

Zboží můžete uhradit nejpozději 3 dny před dodáním na náš účet,platební podmínky vám budou zaslány po objednávce. Zboží musí být uhrazeno před nahlášenou přepravou. V případě,že nestihnete zaslat peníze na náš účet a nechcete řidiči platit hotově, nám zašlete potvrzení o zaplacení.

Platba na dobírku

V případě platby na dobírku je účtován manipulační poplatek 100,- Kč

Platba u řidiče

Celou částku za zboží můžete uhradit hotově u řidiče při převzetí zboží.

Zákazníkovi, který zaplatí za zboží či služby hotově u řidiče bude účtenka předána prostřednictvím e-mailu ihned po zaevidování tržby.

Splátky iplatba

Pokud si přejete objednané zboží platit formou splátek přes společnost Cofidis. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na stránky společnosti Cofidis, kde vyplníte žádost o úvěr . Ihned budete informováni o jejím přijetí či zamítnutí.

 

 

Elektronická evidence tržeb

Zákazníkovi z evidence tržeb neplynou žádné nové povinnosti.

Podle zákona o evidenci tržeb (112/2016 Sb. ze dne 16.března 2016) je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Informační povinnost prodejce

Prodávající má povinnosti informovat své zákazníky o tom, že zákazník nakupuje u prodávající, který má povinnost evidovat tržby a vystavit zákazníkovi účtenku.

Obsahem informačního oznámení je

  • text ve znění „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li prodávající v daném pokladním místě tržby v běžném režimu,
  • text ve znění „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“, eviduje-li prodávající v daném pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu.

Informační oznámení musí prodávající umístit v místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, tedy na prodejně nebo na internetových stránkách tzv. e-shopů. Informace musí být dostatečně viditelné a čitelné.

Účtenka

Zákazníkovi, který zaplatí za zboží či služby hotově, kartou, poukázkami (např. stravenkami) nebo dalšími obdobnými způsoby, je prodávající povinen vystavit nejpozději při uskutečnění evidované tržby účtenku. Okamžikem uskutečnění evidované tržby se pro účely zákona o evidenci tržeb rozumí okamžik přijetí evidované tržby, nebo vydání příkazu k její realizaci (v případě karetních transakcí), jestliže tento okamžik nastal dříve.

Zákazník nemá povinnost převzít od prodávajícího účtenku. Je plně na rozhodnutí každého zákazníka, zda si účtenku převezme. Na rozdíl od Itálie nebo Chorvatska u nás nebude zákazník za nepřevzetí účtenky nijak pokutován.

Na druhou stranu zákazník v ceně výrobku nebo služby platí DPH a očekává, že obchodník peníze určené pro veřejný rozpočet státu řádně odvede. Tím, že účtenku zákazník převezme, napomáhá tomu, že se tak i stane. Prodávající nezasílá Finanční správě žádné informace o zákazníkovi ani o konkrétních položkách jeho nákupu, resp. Finanční správu zajímá pouze celková výše tržby, kterou prodávající přijme.

Předání účtenky

Zákon o evidenci tržeb neupravuje formát ani způsob předání účtenky zákazníkovi a tudíž prodávající může vystavit účtenku i elektronicky (bez tisku a předat jí zákazníkovi např. prostřednictvím e-mailu, MMS, přes bluetooh). Přesto však bude nejčastěji docházet k předávání tištěných účtenek. Elektronické vystavení účtenky se uplatní zejména v situacích, kdy nedochází k osobnímu kontaktu prodávajícího a zákazníka (např. při nákupu zboží a služeb po internetu placených platební kartou). Na této formě předání však musí být mezi zákazníkem a prodávajícím shoda.

Ověření účtenky u správce daně

Prodávající evidující tržby má povinnost zaslat Finanční správě údaje o každé přijaté evidované tržbě a to nejpozději při uskutečnění evidované tržby. Zákazník si bude moci zadáním vybraných údajů uvedených na účtence ověřit, zda prodávající opravdu řádně přijatou tržbu za jeho nákup v systému Finanční správy zaevidoval.

V případě zaevidování tržby v běžném režimu si může tuto skutečnost zákazník ověřit bezprostředně po nákupu. V případě výpadku internetu by pak mohla být tržba zaevidovaná se zpožděním, resp. informace o zaevidování nebude na portálu k dispozici okamžitě, ale nejpozději do 48 hodin. V případě evidence tržeb ve zjednodušeném režimu si bude moci zákazník tuto skutečnost ověřit nejpozději do 5 dnů od uskutečnění tržby.

Údaje uváděné na účtence

Prodávající je na účtenku povinen uvádět:

  • fiskální identifikační kód (FIK),
  • své daňové identifikační číslo (DIČ),
  • označení provozovny, ve které je tržba uskutečněna,
  • označení pokladního zařízení, na kterém je tržba evidována,
  • pořadové číslo účtenky,
  • datum a čas přijetí tržby nebo vystavení účtenky, pokud je vystavena dříve,
  • celkovou částku tržby,
  • bezpečnostní kód poplatníka (BKP),
  • údaj, zda je tržba evidována v běžném nebo zjednodušeném režimu.

a v určitých případech také:

  • DIČ podnikatele, za kterého eviduje tržby jiný podnikatel -  pokud tržby za podnikatele eviduje jiná osoba, bude na účtence nejen její DIČ, ale i DIČ zastoupeného podnikatele.
  • podpisový kód poplatníka (PKP) - pokud účtenka z objektivních důvodů neobsahuje FIK, např. při výpadku spojení nebo při evidování ve zjednodušeném režimu.

 

Zdroj: etrzby.cz

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.